Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

MBO Praktijkcursus – Werken met klanten

 599,00

exclusief btw

Het begrip klantgerichtheid is van essentieel belang voor elke organisatie. Veel managers in organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid hoog in het vaandel dragen. Wat wordt er precies verstaan onder klantgerichtheid? Bovendien koesteren sommige medewerkers twijfels over hoe daadwerkelijk klantgericht de organisatie is. Tijdens deze praktijkcursus worden diverse aspecten behandeld, zoals het omgaan met klantinformatie, klachtenafhandeling, beoordeling van leveranciers, effectieve communicatie en het streven naar kwaliteit.

Door het opzetten van een Verbeterplan Praktijk-Case (VPC) breng je direct de geleerde kennis in de praktijk. Veel deelnemers hebben deze praktijkcursus met succes doorlopen. Na afronding van dit studieprogramma ben je in staat om klantgericht te werken.

Leerdoelen

  • Je hebt inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie.
  • Je hebt inzicht in welke veranderstrategieën het best toepasbaar zijn om een organisatie klantgericht te maken.
  • Je hebt inzicht in de interne organisatie aspecten zoals cultuuraspecten, communicatiestructuren en systemen, die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen.
  • Je weet welke modellen dienstverlening kunnen meten en kunt hiermee werken.
  • Je weet hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.

Opleidingsprogamma

Tijdens de MBO Praktijkcursus worden de verschillende onderwerpen omtrent basiskennis van werken met klanten behandeld. Alle onderwerpen binnen deze opleiding zorgen gezamenlijk voor een goede basiskennis van werken met klanten.
  • Kwaliteit en klanttevredenheid
  • Projectmatig werken
  • Inrichten van ruimtes
  • Schoonmaakonderhoud
  • Risicopreventie
  • Het omliggende terrein en onderhoud
  • Het bedrijfspand als visitekaartje
  • Visie, missie en strategie

Opleidingsprogamma

Tijdens de MBO Praktijkcursus worden de verschillende onderwerpen omtrent basiskennis van werken met klanten behandeld. Alle onderwerpen binnen deze opleiding zorgen gezamenlijk voor een goede basiskennis van werken met klanten.
  • Kwaliteit en klanttevredenheid
  • Projectmatig werken
  • Inrichten van ruimtes
  • Schoonmaakonderhoud
  • Risicopreventie
  • Het omliggende terrein en onderhoud
  • Het bedrijfspand als visitekaartje
  • Visie, missie en strategie

Diploma

De praktijkcursus MBO Praktijkcursus – Werken met klanten biedt jou de kans om het diploma te behalen:
  • MBO Praktijkcursus – Werken met klanten
Gedurende de studieperiode werk je aan een Verbeterplan Praktijk-Case (VPC). Hieruit moet jouw beheersing van de behandelde onderwerpen duidelijk naar voren komen. Als je deze praktijkcursus met een positief resultaat afrondt, ontvang je de officiële diploma van deze praktijkcursus.

Met het opgegeven bedrag worden niet alleen de kosten voor de studie en het studiemateriaal gedekt, maar ook eventuele herexamenkosten. Hierdoor bieden we een volledig pakket aan, zodat je zonder extra financiële verrassingen aan je studie kunt beginnen.

 599,00

exclusief btw

MBO Praktijkcursus – Werken met klanten
 599,00
Scroll naar boven

Nieuw bij Business Training Holland

Studiecoaching

Wanneer je hebt gekozen voor een opleiding of cursus op onze website, heb je daarna de keuze uit  5 coachingpakketten die je aanvullend kunt bestellen om jouw persoonlijke ontwikkeling te stimuleren en begeleiden. 

Er is altijd een pakket dat bij jou past. Met meer of minder online coachingsessies en wel of niet extra ondersteuning bij jouw examenvoorbereiding.